Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2007

Στούς δύο τρίτος δεν χωρεί

Η αλλιώς: όλοι οι καλοί χωράνε.
Καθόμουνα και εγώ σε μία γωνία και παρατηρούσα όλους τριγύρω μου, χωρίς να ενοχλώ ή να προσβάλλω κανέναν. Έτσι όπως επεξεργαζόμουν τις ατέλειες του καθενός, έρχεται κάποιος από πίσω μου και μου ψιθυρίζει στο αυτί: "εγώ ξέρω που είναι". Γυρνάω και βλέπω έναν νεαρό άντρα να απομακρύνεται με γρήγορο ρυθμό. Τον ακολουθώ από πίσω και τεντώνω το χέρι μου για να τον πιάσω.
-Στάσου λίγο, μάλλον έκανες κάποιο λάθος
- Έτσι πιστεύεις?
-Γνωριζόμαστε?
-Δεν θες να μάθεις που είναι?
-ha, not really, εκτός αν μου πεις ποιό και τέλος πάντων από που σε ξέρω.
-πάρε αυτό.
μου πιάνει το χέρι και μου βάζει ένα χαρτί στην παλάμη μου. Σηκώνω το χέρι μου να δω τι είναι. Μια φωτογραφία. Έμεινα λίγα δευτερόλεπτα να την κοιτάω χωρίς να σκέφτομαι. Χάθηκα στιγμαία.
-Μα.......δεν καταλαβαίνω, είπα σηκώνοντας ταυτόχρονα τα μάτια μου.

Δεν ήταν κανείς εκεί.

5 σχόλια:

BioLogos είπε...

Πες μας ποιος τον σκοτωσε τελικά???

Να φωνάξω τον Τζακ τον Μπάουερ?

ΥΓ.Συγνώμη για την πεζότητα (υπάρχουν και άλλα συνώνυμα), είναι εκ γενετής.

Αλκηστοραμα είπε...

Ha ha ha, αχ, τι μου θύμισες τώρα...
Πέρσυ τέτοια εποχή ήμουν κλεισμένη Σαβ/κα ολόκληρα συντροφιά με τον Τζακ τον Μπάουερ.... χριστέ μου, τι λιώσιμο

Να σαι καλα, θυμήθηκα και γέλασα

πετρούλα είπε...

ρε συ σαμαρα ξέρεις τι κατάλαβα εκ πρώτης; ότι ο τύπος που αφηγείται έψαχνε να βρει την τελειότητα και έβρισκε όλο ατέλειες και του έδωσε ένας άγνωστο τη φωτογραφία ενός τέλειου πράγματος και του είπε ξέρω που είναι και ο αφηγητής τον κυνήγησε να του πει που είναι που είναι.....έχω πολλή φαντασία;

BioLogos είπε...

Έχεις πολύ φαντασία πετρούλα και δεν βλέπεις την αλήθεια.Είναι καθαρά υπόθεση για τον Τζακμπάουερ.Ούτε τέλεια εικόνα, ούτε τίποτα...
Μόνο να βρει τα πυρηνικά εν καιρώ!

Αλκηστοραμα είπε...

Paidia min autapataste!

Einai ola paixnidia tis C.I.A. gia na krupsoun ton pragmatiko enoxo pou vriskotan ekeini tin wra ston idio xwro. Autos pou edwse tin fwtografia einai twra nekros kai i upothesi exei parei diastaseis provlimatos upsistis asfaleias pou mono o Jack mporei na to lusei. Einai omws diakopes o p___tis opote kai afinei tin orgiasmeni fantasia tis Petroulas na dwsei luseis.

p.s.: Pet na kanon gia Biennalle